מוצרי קד”מ הכי חמים של 2021
בשנת 2021 זה כבר די ברור. עסק לא נמדד רק בחובות שלו (כלומר במה שהוא נותן לעובדים שלו, ללקוחות, לקולגות וכן הלאה), אלא במה שמעבר. בערך המוסף, אם תרצו לקרוא לזה ככה. בכל הצ'ופרים הקטנים שהופכים את הכל ליפה קצת יותר. בהליכה צעד אחד קדימה. מסיבה זו, מוצרי קד"מ הפכו לתופעה כל כך רווחת וחוצת מגזרים. עברה לה פגישה מוצלחת? אפשר בכיף להעניק לצד השני שי קטן שיזכור את הרגע. הלקוח בדרך לעסקה? לא מוותרים על הענקת מוצרי פרסום.
מוצרי קד"מ – כן, דווקא עכשיו
אז מה בעצם הופך את מוצרי הקד"מ, או מוצרי הפרסום, לפופולריים כל כך, ודווקא עכשיו? כמו שאומרים, "בתוך בני עמינו אנו חיים" הסתכלו סביבכם. אתם ודאי יודעים שזה הסטנדרט. כאמור, מדובר בסטנדרט חוצה ענפים. במגזר העסקי, אם מגיעים לפגישה, למה לבוא בידיים ריקות כשאפשר להצטייד בשי קטן ונחמד? לקוח הגיע לחנות, למה שלא נצייד אותו במתנה סמלית, אשר נושאת עליה את השם של העסק שלנו ותשמש אותו בדיוק ברגע הנכון?
הרשימה נמשכת ונמשכת, כמובן. מוצרי פרסום הם עולם ומלואו שאף פעם לא נגמר. דווקא הגודל הקטן שלהם והמחיר הסמלי לכל יחידה ויחידה הוא סוד הקסם. נגיד והלקוח מקבל מכם דיסק און קי שעליו מוטבע הלוגו שלכם. מעתה ואיך, אפילו מבלי משים, הוא שגריר שלכם לכל דבר. אם הוא נמצא בחוץ והוא שולף את הדיסק און קי, העין הולכת אוטומטית ללוגו שמוטבע עליו אחר כבוד, מפלס הסקרנות עולה, וגם אם לא מודעים לכך, השם נכנס לתת המודע של כל מי שרואה אותו.
נגיד והלקוח קיבל מכם מוצר סמלי אחר, כמו פד לעכבר. מעכשיו, באופן קבוע, השם שלכם מתנוסס מול העיניים שלו במשך שעות על גבי שעות בכל יום. כמה שזה פשוט, ככה זה אפקטיבי.
מוצרי פרסום – התועלת שלא חשבתם עליה
נכון, אומרים שעולם הפרסום משתכלל ונהיה דיגיטלי יותר ויותר. בעבור מי שמעוניין להפיץ את העסק שלו ולפרסם אותו ברבים, הפעולה הכי אינטואיטיבית היא לפרסם אותו בגוגל, בפייסבוק וכן הלאה. אם ככה, האם עדיין יש מקום למוצרי פרסום באקלים של ימינו? התשובה היא "ברור שכן".
באשר למהפכה הדיגטלית, אין מה להגיד. כל זה נכון, כמובן, אבל לפעמים דווקא הלואו-טק הוא שמצליח לכבוש. בדיוק כפי שהיה לפני עשרות שנים, אנשים עדיין בוחרים את המוכר, השם שמופיע להם מול העיניים ומתקשר אצלם אוטומטית לזמינות ואמינות. השם שהם ראו על החולצה שקיבלו פעם באירוע? השם שמופיע על כל פריט לבוש אחר, או אפילו על גבי מחברת או פנקס שהם חשבו שהם לוקחים כמובנים מאליהם? יש לכל זה אימפקט. האימפקט של הקד"מ, אפשר לקרוא לזה.
בכלל, גם בימים שבהם הכל נהיה יותר דיגיטלי, יותר טכנולוגי, יותר סייבר, יותר משוכלל, אנחנו עדיין לא מוותרים על ההרגשה הנעימה של חפץ פיזי וגשמי ששייך לנו. חפץ שאפשר להחזיק אותו, למקם אותו, להרגיש אותו פיזית. כיף לדעת שקיבלנו משהו, שיש משהו חדש ורענן בחזקתנו, ואם זה בחינם, על אחת כמה וכמה. אלו הם מוצרי פרסום.
ומה עם העובדים שלכם?
יש משרדים שמציעים שירות בסיסי ביותר לאלו שנמצאים בהם פיזית. יש משרדים, לעומת זאת, שבוחרים בגישה אחרת. הולכים את ה-extra mile, אפשר להגיד. לכל עובד שמחפש כלי כתיבה שאיתו הוא ישרבט ויכתוב לעצמו במשך היום, יש גישה בלתי נגמרת של עטים ומחברות, שנושאים את שם העסק עליהם. יותר מזה. עובדים כאלו ימצאו את עצמם מהר מאד מכניסים לתיק את המחברות והעטים הללו ובכך ישמשו באופן אוטומטי כשטח פרסום. זו לא השלמת ציוד אסורה. ההיפך. העובדים זוכים לעידוד לעשות כן.
העובדים רוצים כוס? הנה כוס עם שם העסק, תוצר של בוסים או מנהלי רווח שיודעים דבר או שניים על קד"מ ועל מוצרי פרסום. העובדים רוצים עט? העט הכי זמין שיש הוא עט עם שם העסק. תתפלאו, יש לזה ערך מוסף. העובדים מרגישים מחוברים יותר מאי פעם לעסק שאליו הם משתייכים. כמה פשוט, ככה עובד.
אז מה הבשורה של 2021 בתחום הקד"מ ומוצרי פרסום?
שאלת השאלות. למען האמת, הבשורה היא שהמגוון רחב מאי פעם. לא צריך להתפשר או להגיד "טוב, לא תפור עליי, אבל אני יכולה להסתפק במוצר קד"מ שמתאים לי רק ב-80% או במוצר פרסום שהוא בערך בסדר". ממש לא. המגוון שלנו בצחובוי הוא אדיר וכולל קטלוג בן מאות מוצרים.
יותר מזה. מוצרי פרסום עדיין כוללים גביעים ומתנות שעדיין מצליחים בדיוק כמו פעם במלאכתם, לשמח לבב אנוש. לא צריך לחפש רחוק מדיי. גביע סמלי להבעת תודה והערכה עדיין מצליח בדיוק כמו פעם, אם לא יותר, בתנאי שרואים שהוא אישי ובעל הקדשה וייחוד. אם בחרתם להעניק שי שכזה – דעו לכם שבחרתם הכי נכון שיש.
[caption id="attachment_3362" align="alignnone" width="300"] מוצרי קד"מ[/caption]