תמונה בתוך זכוכית

תמונה בתוך זכוכית מבוצעת על ידי הדפסה על זכוכית ומהווה מתנה מאוד מיוחדת וייחודית, שכן היא ניתנת לאחר מחשבה מרובה, השקעה ורצון להיות מקוריים.
ייחודה של הזכוכית הוא בכך שזהו חומר חזק ומוצק ביותר, אך מנגד גם שביר ולכן יש להיזהר עם העבודה איתו. את מלאכת החריטה יש לעשות בידיים מקצועיות ומיומנות. הזכוכית גם נותנת תחושה יוקרתית למקבל המתנה ולפיכך סביר שיוקיר יותר מתנה שכזו.
שלל פיתוחים של השנים האחרונות הם אלה ש"סייעו" ביצירת חריטות מקצועיות על זכוכית, אפשרו להנפיק מוצרים חדשים עשויים זכוכית בהם מגיני הוקרה, פסלים וכו', עליהם ניתן גם לחרוט טקסט מרגש, להוסיף תמונה וכיו"ב.
הודות למכונות מתקדמות מתאפשרת צריבה בקרני לייזר באופן מאוד איכותי ומדויק על גבי משטחי זכוכית שונים.

ייחודה של תמונה בתוך זכוכית

מתנה בדמות פסל זכוכית ובתוכו תמונה של איש יקר ואהוב יכולה בהחלט לרגש ולהיות מיוחדת.
מתנה שכזו, אשר מוצבת במשרד או על שולחן העבודה הינה מזכרת מיוחדת ושונה.
מומלץ לזכור שניתן לייצר שלל סוגים שונים הכוללים שילובי תמונות במוצרי זכוכית- אפשר לשלב תמונה בתוך זכוכית או לחילופין לצרוב את התמונה על גבי זכוכית.
מכונות לייזר איכותיות ומדויקות יכולות לצרוב את תמונה בתוך הזכוכית ובכך לשוות מראה מאוד מיוחד - באמצעות בחירת תמונה יפה ומיוחדת, בשילוב עם עבודה מקצועית יכול להיווצר מראה תלת ממדי כך שהדמות הנשקפת מהתמונה תוכל להביט על הצופה משלל זוויות כמו המונה ליזה.
יש לקחת בחשבון שהזכוכית הינה חומר שביר ולפיכך יש לעטוף את המתנה בצורה נכונה שתשמור ותגן היטב

תמונה בתוך זכוכית תמונה בתוך זכוכית

חשוב לדעת:

ישנם 2 פרמטרים שיש לתת עליהם את הדעת כאשר עוסקים בהדפסת תמונה בתוך זכוכית:

1. איכות החריטה - חשוב לדעת מהי איכות הזכוכית בה משתמש היצרן ועד כמה היא עמידה: ככל שהזכוכית פשוטה יותר כך היא מועמדת להישבר במהירות. מנגד, ככל שהזכוכית איכותית יותר היא גם תחזיק מעמד וגם תבריק למשל שנים

2. איכות מכונת החריטה, כלומר מהי איכות החריטה ויכולת הירידה לפרטים: ככל שהחריטה איכותית יותר, התמונה תהיה חדה יותר.

חשוב שהתמונה שבוחרים תהיה ברורה ואיכותית ומומלץ שהיא גם תהיה מרגשת ובעלת ערך סנטימנטלי עבור מקבל המתנה.

אנו מקפידים מאוד על הפרטים הכי קטנים וזאת יעידו המוני לקוחותינו לאורך השנים. אנו בצוחובוי בעלי מוניטין של שנים רבות בהדפסה על זכוכית ובעלי ידע מקצועי ונרחב בתחום. נשמח לתת לכם שירות וייעוץ מקצועי בכל הנוגע להליך הייצור, גודל התמונה, איכותה וכו'
כחברה המתמחה מזה שנים רבות ביצירת שלל סוגי מתנות ומאפשרת חריטה על סוגי חומרים שונים, אנו בעלי ניסיון רב מגוון חומרי גלם שונים והיכרות עמוקה עם מכשור מתאים כדי ליצור את המוצר הטוב ביותר. כלל מוצרינו מיוצרים באמצעות צריבה איכותית בטכנולוגיה חדשנית, מה שמאפשר עמידות לאורך שנים רבות.

מרגישים שאתם צריכים עוד מידע על הזמנת פריטים בהדפסה על זכוכית או מוצרים נוספים בהתאמה אישית?
צרו קשר ונשמח לסייע!

בצחובוי תמצאו בין השאר:

סמלים

גביעים 

קוביות קריסטל תלת מימד

מגיני הוקרה

צלחות אליפות

ומתנות לעובדים

מתנות לספורטאים